امیر حسینامیر حسین، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

عزیزهای دل

خدا چجوریه؟

1390/2/28 21:15
نویسنده : مریم هاشمی
1,351 بازدید
اشتراک گذاری

تا حالا بچه تون از شما این سئوال رو پرسیده؟ شما بهش چه جوابی دادید؟

دیشب وقتی امیر کوچولو این سئوال رو ازم پرسید بهش گفتم به نظر تو خدا چه جوریه.امیر جواب داد خدا زرده یکم هم ابیه مثل ماست پوستش کرم رنگه و شبا وقتی میخوام بخوابم منو با دستاش تاب میده.بعد یه دفعه گفت مامان گوش کن دارن قران می خونن.گفتم نه داره بارون می یاد گفت نه مامان صدای بارون رو گوش کن مثل صدای قرآنه.بوسیدمش و بهش گفتم شب بخیر و خوابید و من از اون لحظه همش فکر میکنم چرا من با این سن و سالم به این نکته ظریف توجه نکرده بودم

واقعا باید بچه بود تا صدای خدا رو شنید

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عزیزهای دل می باشد