امیر حسینامیر حسین، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

عزیزهای دل

روز مادر

1390/3/3 20:06
نویسنده : مریم هاشمی
675 بازدید
اشتراک گذاری

 

niniweblog.com

وقتی بچه بودم این روز یکی از مهم ترین روزهای زندگیم بود.دلم میخواست هدیه ام خیلی خیلی خاص و مهم باشه.اما این روزها که خودم هم مادر ٢ تا بچه هستم بازم همین حس رو نسبت به مادرم دارم و هیچ تغییری در این حس به وجود نیامده.

مادر همیشه مادر میمونه و بچه هم تا ابد بچه

niniweblog.com

 

مامان نازم از اینکه منو به دنیا اوردی تا منم طعم مادر شدن رو احساس کنم ازت ممنونم.ای کاش میتونستم گوشه ای از زحماتی رو که برام کشیدی رو جبران کنم. اما تنها کاری که میتونم بکنم اینه که از اعماق وجودم بگو

 

niniweblog.comدوستت دارمniniweblog.com

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عزیزهای دل می باشد