امیر حسینامیر حسین، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

عزیزهای دل

تصمیم درست؟

1390/2/26 18:59
نویسنده : مریم هاشمی
583 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.comniniweblog.com

تا حالا شده دو تا بچه تون با همدیگه گریه کنند و شما هم تو خونه تنها باشید؟چی کار کردید و بعدش چقدر از عکس العملتون پشیمون شدید؟

من دیشب برام این اتفاق افتاد.اومدم بدوم که کوچیکه رو بردارم پام به بزرگتره خورد و افتاد زمین.اینقدر عصبانی شدم که به جای معذرت خواهی دعواش هم کردم اما طفلک هیچی نگفت.شب وقتی اومد کنارم بخوابه بهم گفت ببخشید که پات بهم خورد و من افتادم زمین خشکم زد و تنها کاری که تونستم این بود که با تمام وجود ازش معذرت بخوام و بغلش کنم .امیر ٤ سال داره اما یه مرده به تمام معناست

راستی شما اگه جای من بودید چی کار میکردید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان پسرا
2 تیر 90 16:44
سلام مریم جون! بین همه ی نی نی وبلاگی ها، فقط شما رو پیدا کردم که این شرایط مشابهو داری و حسابی درکت می کنم. تازه فکر کنم بچه هامون فامیلم باشن! ضمنا کوچولوهای نمکینی داری.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عزیزهای دل می باشد